English Sinhala Tamil
  • side 1

    The Sri Lanka Transport Board is a bus service provider in Sri Lanka. Between 1958 and 1978, the Ceylon Transport Board was the nationalised enterprise which handled all public bus transport in Sri Lanka

  • side 2

    Sri Lanka Transport Board (SLTB) Alawwa depot, Ashok Leyland Comet Minior breakdown service vehicle (62-1918) towing a Ruby bodied TATA LP 1510/36 at Alawwa. Lanka Ashok Leyland bodied bus converted as the breakdown service vehicle. -- ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ශ්‍රී ලං.ග.ම.) අලව්ව ඩිපෝවට අයත් අශෝක් ලේලන්ඩ් කොමට් මයිනර් වර්ගයේ කාර්මික සේවා රථයක් අලව්වේ දී. කාර්මික දෝෂයකට ලක්වූ ටාටා  LP 1510/36 වර්ගයේ බස් රථයක් ඩිපෝව වෙත ඈඳාගෙන යන අවස්ථාවකි. රථය, ලංකා අශෝක් ලේලන්ඩ් සමාගම මගින් බඳ සැකසු බස් රථයක් පරිවර්ථනය කිරීමෙන් සකසා ඇත.

  • side 3

    Sri Lanka Transport Board (SLTB) Matara depot Latec TATA LP 1510/52 bus (MT 50 / 63-3248) in the depot premises. -- ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ශ්‍රී ලං.ග.ම.) මාතර ඩිපෝවට අයත් ලටෙක් ටාටා LP 1510/52 වර්ගයේ බස් රථයක් ඩිපෝ පරිශ්‍රයේ දී. මෙහි බඳ ලටෙක් සමාගම මගින් ඩියුපල් මෙට්සෙක් තාක්ෂනය යටතේ 1999 වසරේදී පුද්ගලීකරණය කරන ලද ලංගම වේරහැර වැඩපොළේ දී නිමවා ඇත. ඡායාරූප ලබාගන්නා අවස්ථාවේ ඩිපෝ අංගනයේ ගාල් කර තිබුණු රථය, යටියන හා මාතර අතර ධාවනයට යොදවා තිබුණි.

  • side4

    Sri Lanka Transport Board (SLTB) Akuress depot, Ashok Leyland 12M FE luxury bus (NB-7292) at Matara. Allocated for the services on the southern expressway between Maharagama and Matra. -- ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ශ්‍රී ලං.ග.ම.) අකුරැස්ස ඩිපෝව යටතේ ධාවනය වන, අශෝක් ලේලන්ඩ් 12M FE වර්ගයේ සුඛෝපොබෝගී බස් රථයක් මාතර දී. රථය දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ මහරගම හා මාතර අතර සේවාවන් සඳහා යොදවා තිබුණි. 2014 වසරේ උපයා ගෙවීමේ පදනම මත ඩිපෝවට ලබාගත් බස් රථයකි.

  • side 5

    Ceylon Transport Board (CTB / Now SLTB) Kandy south depot, Voll bodied Mercedes-Benz OP 312 bus (22ශ්‍රී1666) in Kandy in February 1977. Photo by:  Martin White. -- ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ලං.ග.ම. / වත්මන් ශ්‍රී ලං.ග.ම.) මහනුවර දකුණ ඩිපෝව යටතේ ධාවනය වූ, ස්විස්ටර්ලන්තයේ වෝල් සමාගම මගින් එකලස් කල බඳකින් යුතු මර්සිඩීස් බෙන්ස් OP 312 වර්ගයේ බස් රථයක් 1977 වසරේ පෙබරවාරි මස මහනුවර දී. 1958 වසරේ ලංගම පිහිටුවීමට සමගාමීව මෙම බස් රථ ලංගම රථ ඇණිය හා එක්වී ඇත. කෙසේ වූවද ධාවනයට එක්වී වසර 19කට පසුවද මෙලෙස දැක ගැනීමට ලැබී ඇත. ඡායාරූපය : Martin White

Latest News

  • Vacancies (24/08/2018)
    Vacancies
  • our services (10/09/2018)
    ...
  • Welcome to sri lanka transport board (07/09/2018)
    Organisation   Early days: London General omnibuses in 1927   The London Transport brand continued on buses until 1986   A post-privatisation London bus bearing private operator branding Buses have been used on the streets of London since 1829, when George Shillibeer started operating his horse drawn omnibus service from Paddington to the city. In 1850 Thomas Tilling started horse bus services,[2] and in 1855 the London General Omnibus Company (LGOC) was founded to amalgamate and regulate the horse-drawn omnibus services then operating in London.[3] LGOC began using motor omnibuses in 1902, and manufactured them itself from 1909. In 1904 Thomas Tilling started its first motor bus service. The last LGOC horse-drawn bus ran on 25 October 1911, although independent operators used them until 1914.[4] In 1909 Thomas Tilling and LGOC entered into an agreement to pool their resources. The agreement restricted the expansion of Thomas Tilling in London, and allowed the LGOC to lead an amalgamation of most of London's bus services. However, also in 1909 Thomas Clarkson started the National Steam Car Company to run steam buses in London in competition with the LGOC. In 1919 the National company reached agreement with the LGOC to withdraw from bus operation in London, and steam bus services ceased later that year.[5]
  • Vacancies (24/08/2018)
    Vacancies
  • our services (10/09/2018)
    ...
  • Welcome to sri lanka transport board (07/09/2018)
    Organisation   Early days: London General omnibuses in 1927   The London Transport brand continued on buses until 1986   A post-privatisation London bus bearing private operator branding Buses have been used on the streets of London since 1829, when George Shillibeer started operating his horse drawn omnibus service from Paddington to the city. In 1850 Thomas Tilling started horse bus services,[2] and in 1855 the London General Omnibus Company (LGOC) was founded to amalgamate and regulate the horse-drawn omnibus services then operating in London.[3] LGOC began using motor omnibuses in 1902, and manufactured them itself from 1909. In 1904 Thomas Tilling started its first motor bus service. The last LGOC horse-drawn bus ran on 25 October 1911, although independent operators used them until 1914.[4] In 1909 Thomas Tilling and LGOC entered into an agreement to pool their resources. The agreement restricted the expansion of Thomas Tilling in London, and allowed the LGOC to lead an amalgamation of most of London's bus services. However, also in 1909 Thomas Clarkson started the National Steam Car Company to run steam buses in London in competition with the LGOC. In 1919 the National company reached agreement with the LGOC to withdraw from bus operation in London, and steam bus services ceased later that year.[5]
24 Aug 2018 08:45
Jaffna To colombo

Long Trip  Jaffna to Colombo 

time : Jaffna 01.00 AM - Colombo  06.00 AM

Seats 55

Bus  Fee Per person: 600.00

Long Trip  Jaffna to Colombo ( Super Luxury Service)

time : Jaffna 01.00 [ ... ]

Long TripRead more...
24 Aug 2018 08:45
Mathara to kadawatha

Long Trip  Mathara to Kadawatha

time : Mathar 8.00 AM - Kadawatha 04.00 PM

Seats 55

Bus  Fee Per person: 550.00

Long Trip  Mathara to Kadawatha

time : Mathar 9.00 AM - Kadawatha 05.00 PM

Seats [ ... ]

Long TripRead more...

Modified Wesco TATA LPO 1313/55 open-top single-decker bus from SLTB Moratuwa depot

 
This photo was taken on August 23, 2018 in Moratuwa, Western, LK, using a Canon SX420 IS.
Click for the full size picture.
This photo was taken on August 23, 2018 in Moratuwa, Western, LK, using a Canon SX420 IS.
Click for the full size picture.
Sri Lanka Transport Board (SLTB) Moratuwa depot, Modified Wesco TATA LPO 1313/55 open-top single-decker bus (62-6846) in the depot premises. Modified by the depot workers in August 2018 for special tours. -- ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ශ්‍රී ලං.ග.ම.) මොරටුව ඩිපෝවට අයත්, වෙස්කෝ ටාටා  LPO 1313/55 වර්ගයේ බස් රථයකි. 1997 වසරේ දෙසැම්බර් මස එවකට කලම්බෝ මෙට්‍රෝපොලිටන් බස් සමාගමේ මීතොටමුල්ල ඩිපෝව යටතේ ධාවනයට එක්වී ඇති මෙම රථය පසු කාලීනව ධාවනයෙන් ඉවත්ව තිබියෙදී 2014 වසරේ ජුලි මස මොරටුව ඩිපෝව විසින් රැගෙනවිත් අලුත්වැඩියා කර ධාවනයට එක් කොට තිබුනේ ජනපති පදවිප්‍රාප්තිය සැමරීම පිණිසයි. මෑත කාලීනව නව බස් රථ ලැබීමත් සමඟ මොරටුව ඩිපෝව යටතේද රථය ධාවනය වී ඇත්තේ අඩු වශයෙනි. එහෙයින් ශ්‍රී ලංගම විශේෂ බස් රථ ව්‍යාපෘතිය යටතේ මෙලෙස විශේෂ සංචාර බස් රථයක් ලෙස නවීකරණයකොට රථයට නව වටිනාකමක් ලබා දී ඇත.
 
මෙම රථයේ වහලයේ කොටසක් විවෘත්ත කර මෙලෙස විශේෂ සංචාරයන්ට ගැලපෙන ලෙස බඳ සකසා ඇත්තේ ශ්‍රී ලංගම බණ්ඩාරවෙල ප්‍රාදේශීය වැඩපොළ විසිනි. අනෙකුත් වැඩ ඩිපෝ ඉංජිනේරු අංශය මගින් සිදුකොට ඇත. ඉදිරියේදී හැකිලිය හැකි වහළයක් රථයට ඒක කිරීම ඩිපෝවේ අරමුණයි. ඉන් පසු විශේෂ සංචාර සඳහා කුලී පදනම මත ලබා දීමට ඩිපෝව සූදානමින් සිටී. මෙම රථය කුලී පදනම මත ලබා ගැනීම සඳහා 077 1 05 63 95 / 077 9 92 21 72 යන අංක ඇමතීමෙන් තොරතුරු ලබා ගත හැක.
 
This photo was taken on August 23, 2018 in Moratuwa, Western, LK, using a Canon SX420 IS.
Click for the full size picture.
This photo was taken on August 23, 2018 in Moratuwa, Western, LK, using a Canon SX420 IS.
Click for the full size picture.
 
Interior of the bus -- රථයේ ඇතුලත
This photo was taken on August 23, 2018 in Moratuwa, Western, LK, using a Canon SX420 IS.
Click for the full size picture.

Ruby bodied TATA LP 909/36 bus from SLTB Mawanella depot

 
This photo was taken on December 08, 2016 in Mawanella, Sabaragamuwa, LK, using a Canon IXUS 210.
Click for the full size picture.
Sri Lanka Transport Board (SLTB) Mawanella depot, Ruby bodied TATA LP 909/36 bus (MW 11 / 63-2401) at the Mawanella bus stand. -- ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලයේ (ශ්‍රී ලං.ග.ම.) මාවනැල්ල ඩිපෝව යටතේ ධාවනය වන ටාටා LP 909/36 බස් රථයක් මාවනැල්ල බස් නැවතුමේ දී . ග්‍රාමීය ප්‍රවාහන සේවා වෙනුවෙන් 1999 වසරේ එවකට පොකුරු බස් සමාගම් වෙත ලැබී ඇති මෙම බස් රථවල බඳ නිෂ්පාදනය කර ඇත්තේ ඉන්දියාවේ රූබී (RUBY) සමාගම මගිනි. රථය මාවනැල්ල සහ දිප්පිටිය අතර සේවා සඳහා යොදවා තිබුණි.

SRILANGAMA bodied TAM bus from SRILANGAMA Galle depot

 

 

This photo was taken in 1990 in Galle, Southern, LK.
Click for the full size picture.
SRILANGAMA (Sri Lanka Transport Board) Galle depot, SRILANGAMA bodied TAM (Tovarna avtomobilov Maribor, a chassis manufactured in Slovenia) bus (GL 32 / 60ශ්‍රී5590) at Galle in 1990. Allocated for a services on a local route from Galle to Balagoda under the route number 505.  This photo was taken by Mr. Andy Izatt. (Photo courtesy: "Sri Lankan Buses - Past & Present" a publication by buses worldwide.) -- ශ්‍රීලංගම (ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලය) ගාල්ල ඩිපෝව යටතේ ධාවනය වූ, ශ්‍රීලංගම බඳ සහිත ටෑම් වර්ගයේ බස් රථයක් 1990 වසරේ ගාල්ලේ දී. 1987 වසරේ ස්ලෝවේනියාවෙන් ගෙන්වන ලද තට්ටුවක් මත ශ්‍රීලංගම මගින් බඳ සකසා ධාවනයට එක් කරන ලද බස් රථයකි. ඡායාරූපය ලබාගන්නා අවස්ථාවේ මාර්ග අංක 505 යටතේ ගාල්ල සහ බලගොඩ අතර (පෝද්දල හරහා) ධාවනයට යොදවා තිබී ඇත. ඡායාරූපය: Andy Izatt. උපුටා ගැනීම: "Sri Lankan Buses - Past & Present" නම් ග්‍රන්ථයෙනි. ප්‍රකාශනය:buses worldwide.

SRILANGAMA bodied TAM bus from SRILANGAMA Galle depot

 

 

This photo was taken in 1990 in Galle, Southern, LK.
Click for the full size picture.
SRILANGAMA (Sri Lanka Transport Board) Galle depot, SRILANGAMA bodied TAM (Tovarna avtomobilov Maribor, a chassis manufactured in Slovenia) bus (GL 32 / 60ශ්‍රී5590) at Galle in 1990. Allocated for a services on a local route from Galle to Balagoda under the route number 505.  This photo was taken by Mr. Andy Izatt. (Photo courtesy: "Sri Lankan Buses - Past & Present" a publication by buses worldwide.) -- ශ්‍රීලංගම (ශ්‍රී ලංකා ගමනාගමන මණ්ඩලය) ගාල්ල ඩිපෝව යටතේ ධාවනය වූ, ශ්‍රීලංගම බඳ සහිත ටෑම් වර්ගයේ බස් රථයක් 1990 වසරේ ගාල්ලේ දී. 1987 වසරේ ස්ලෝවේනියාවෙන් ගෙන්වන ලද තට්ටුවක් මත ශ්‍රීලංගම මගින් බඳ සකසා ධාවනයට එක් කරන ලද බස් රථයකි. ඡායාරූපය ලබාගන්නා අවස්ථාවේ මාර්ග අංක 505 යටතේ ගාල්ල සහ බලගොඩ අතර (පෝද්දල හරහා) ධාවනයට යොදවා තිබී ඇත. ඡායාරූපය: Andy Izatt. උපුටා ගැනීම: "Sri Lankan Buses - Past & Present" නම් ග්‍රන්ථයෙනි. ප්‍රකාශනය:buses worldwide.
 
You might also like:

 

Sri Lanka Transport Board

Project Title

Renovation of Central Bus Stand – Pettah

Introduction

The Central Bus Stand (CBS) in Pettah is the premier bus terminal in the country. It is situated at a central location and has direct access to two main roads viz: Bodhiraja Mawatha & Olcott Mawatha.

The CBS performs the following functions:

  1. Control and supervision of the bus services commencing/terminating within the premises
  2. Sale of season tickets
  3. Accident investigation when SLTB buses are involved in Colombo City Limits
  4. Operation of substitute buses, as and when necessary
  5. Catering to special occasions such as Sinhala/Tamil New Year, Wesak etc.

Purpose/ Benefits

This bus stand was not well maintained during the past years and as a result bus passengers had to face many difficulties. By renovating this bus stand with toilet and seating facilities, the traveling passengers are greatly benefited.. In addition operational time table is also displayed for the convenience of the passengers.

Estimated Cost

Renovation of the Bus Stand is sponsored by BTL Humer (Pvt) company

 

Werahara Workshop built "Lanka 1" Bus -- අපේ අය හදපු අපේම ලංගම බස් එක - "ලංකා 1"

 

ලං.ග.ම. පිළිබඳ ඉතිහාසය නොදන්නා අයට මතක් කර දීමට කුඩා පරිච්ඡේදයක් අප සතුව ඇත. ඒ සම්පූර්ණයෙන්ම අපේ රටේ නිපදවා ඇති අපේම “ලංකා 1” බස් රථය (23ශ්‍රී5812) ගැනයි. මේ පිළිබඳව ලං.ග.ම. ආරම්භක සාමාජිකයෙක් වන එම්. සී. ආර්. කුරේ මහතා 1994 දෙසැම්බර් මස 04 වන දින පළවූ ලක්බිම පුවත්පතේ විනී හෙට්ටිගොඩ මහතා සම්පාදනය කර තිබුණු ලිපියකට අදහස් දකවා තිබුනේ මෙසේය.

1970 දී සමඟි පෙරමුණ බලයට පත් වීමෙන් පසුව තමයි ලං.ග.ම. ස්වර්ණමය යුගය ඇරඹෙන්නේ. එතකොට හිටිය ප්‍රවාහන ඇමති තමයි ලෙස්ලි ගුණවර්ධන මහතා. ඔහු හොඳ වාමාංශිකයෙක්. ඊළඟ ලං.ග.ම. සභාපති අනිල් මුණසිංහ. හොඳ ප්‍රගතිශීලී මහත්මයෙක්. ලං.ග.ම. උප සභාපති පර්සි ඇහැලියගොඩ. රටට ආදරය කල මහත්මයෙක්. 

මේ කාලයේ ලකාවේම බස් රිය නිපදවීම ගැන උනන්දුවක් ඇති වුණා. එතකොට බස් චැසි ගෙනාවේ බ්‍රිතාන්‍ය ලේලන්ඩ් සමාගමෙන්. ඒ සඳහා වැය වූ අධික මුදල් සම්භාරය ලංකාවේම නතර කර ගැනීම මෙහි අදහස වුණා. ඒ පිළිබඳව සැලසුම් කර බලන විට ටයර්, කැළණියෙන්: දුනුකොළ, ලංකා ලෝහ භාණ්ඩ සංස්ථාවෙන්: බැටරි ලංකාවෙන්. මේ විදිහට බස් එකේ නිෂ්පාදන වියදමින් 75% ක් ලාංකික වුණා. පිට රටට‍ ගියේ 25% යි. ඒ, ඇන්ජිමටයි, ඇක්සල් දෙකටයි. මේ බසය තැනීමේ කර්තව්‍යයේදී වේරහැර ඩිපෝවේ සේවය කළ හෙක්ටර් ප්‍රනාන්දු (ඉංජිනේරු-සංවර්ධන සැලසුම්) හා විමල් ප්‍රේමරත්න (ලං.ග.ම. ප්‍රධාන ඉංජිනේරු) යන මහත්වරුන්ගේ ශිල්පීය ඥානය ප්‍රධාන වශයෙන් දායක වුණා. ඔවුන්ගේ මග පෙන්වීම යටතේ බස් එකේ සැලැස්ම ලං.ග.ම. යාන්ත්‍රික ඉංජිනේරු අංශයේ සැලසුම් ඒකකයේ සැලසුම් ශිල්පීන් ඇන්දා. එයින් දෙදෙනෙක් තමයි, එල්. සමරජීව සහ ජේ. ෂෙරිෆ් යන මහත්වරු. අපිට චැසිය හදන එක ප්‍රශ්නයක් වුණා. අපි විශාල ලෝහ බාල්ක දෙකක් ගෙන (වානේ සංස්ථාවේ නිෂ්පාදිත) චැසිය හැදුවා. එය බ්‍රිටිෂ් ලේලන්ඩ් චැසිය වගේම නොවුණත් හොඳ ආරක්ෂාකාරී ශක්තිමත් එකක්. පස්සේ ලෙස්ලි ගුණවර්ධන, අනිල් මුණසිංහ, පර්සි ඇහැලියගොඩ, නිමල් ප්‍රේමරත්න හා මම ඇතුළු පිරිස රියදුරු අබේවර්ධන සමග මේ චැසියේ නැගල කොළඹ වටේ ගියා. දැන් අනිල් මුණසිංහ මහත්තයට සතුටුයි. වැඩේ සාර්ථක බව උන්නැහැට වැටහුනා.

 

දැක්ම / Vision / நோக்கம்

කලාපයේ විශිෂ්ඨතම මගී ප්‍රවාහකයා

பிராந்தியத்தின் அதிசிறந்த பயணிப் போக்குவரத்தாளர்

The excellent Transport Provider in the Region



 

මෙහෙවර / Mission / குறிக்கோள்

මහජනතාවට ආරක්ෂිත, විශ්වාසදායී, සුවපහසු මාර්ගස්ථ මගී ප්‍රවාහන සේවයක් සාධාරණ ගාස්තු ක්‍රමයක් යටතේ සේවයට කැපවූ පලදායී කාර්ය මණ්ඩලයක් මගින්, මහජනතාවට ආයතනයේ සියළුම සම්පත් උපරිම ප්‍රයෝජනයට ගනිමින් ආර්ථිකමය වශයෙන් තුලනාත්මකව පවත්වාගෙන යාම. 

பொதுமக்களுக்கு பாதுகாப்பான நம்பத்தகுந்த வசதிகளுள்ள வீதிப்பயணிப் போக்குவரத்துச் சேவையை சாதாரண கட்டண முறையின் கீழ் சேவை அர்ப்பணிப்புடன் செயலாற்றும் உற்பத்திவளமிக்க பணியாளரின் மூலம் சகல வளங்களையும் உச்சநிலையில் பயன்படுத்தி பெற்றுக்கொடுத்து பொருளாதார ரீதியில் சமநிலையைப் பேணும் நிறுவகமாக இயங்கல்.

To provide the public a safe, dependable and comfortable road passenger transport at a reasonable fare system through a staff dedicated to service and obtain the maximum utilization of all resources functioning as a financially viable organization.

  • Jaffna To colombo (07/09/2018)
    Long Trip  Jaffna to Colombo  time : Jaffna 01.00 AM - Colombo  06.00 AM Seats 55 Bus  Fee Per person: 600.00 Long Trip  Jaffna to Colombo ( Super Luxury Service) time : Jaffna 01.00 AM - Colombo  06.00 AM Seats 55 Bus  Fee Per person: 600.00
  • Mathara to kadawatha (07/09/2018)
    Long Trip  Mathara to Kadawatha time : Mathar 8.00 AM - Kadawatha 04.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 550.00 Long Trip  Mathara to Kadawatha time : Mathar 9.00 AM - Kadawatha 05.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 550.00
  • Katharagama To Colombo (07/09/2018)
    Long Trip  Katharagama to Colombo (Super Luxury Service) time : Katharagama 10.00 AM - Colombo  7.00 pM Seats 55 Bus  Fee Per person: 580.00 Long Trip  Katharagama to Colombo  time : Katharagama 05.00 PM - Colombo  09.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 380.00
  • Jaffna To colombo (07/09/2018)
    Long Trip  Jaffna to Colombo  time : Jaffna 01.00 AM - Colombo  06.00 AM Seats 55 Bus  Fee Per person: 600.00 Long Trip  Jaffna to Colombo ( Super Luxury Service) time : Jaffna 01.00 AM - Colombo  06.00 AM Seats 55 Bus  Fee Per person: 600.00
  • Mathara to kadawatha (07/09/2018)
    Long Trip  Mathara to Kadawatha time : Mathar 8.00 AM - Kadawatha 04.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 550.00 Long Trip  Mathara to Kadawatha time : Mathar 9.00 AM - Kadawatha 05.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 550.00
  • Katharagama To Colombo (07/09/2018)
    Long Trip  Katharagama to Colombo (Super Luxury Service) time : Katharagama 10.00 AM - Colombo  7.00 pM Seats 55 Bus  Fee Per person: 580.00 Long Trip  Katharagama to Colombo  time : Katharagama 05.00 PM - Colombo  09.00 PM Seats 55 Bus  Fee Per person: 380.00